Start
24.11.2016. - 08:30
End
25.11.2016. - 11:30
OBUKA na temu:
Tumačenje zahteva standarda ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015
Šta je drugačije, a šta novo sa aspekta primene i provere
Obuku izvodi: Sertifikaciona organizacija “CERTOP CO” d.o.o. Kanjiža – članica CERTOP INTERNATIONAL HOLDING”-a iz Budimpešte
Vreme i mesto održavanja:
24. i 25. novembra 2016. godine
FAKULTET TEHNIČKIH NAUKA, 21000 Novi Sad – Trg. Dositeja Obradovića 6.,
Svečana sala Fakulteta
Sadržaj i cilj obuke:
Prioritetan cilj nam je da polaznicima damo vrednost, dopunimo njihovo znanje kroz praktične primere iz sveta. Verujemo da se znanje naših stručnjaka, svestrano poznavanje standarda i menadžmenta, kao i iskustvo stečeno u privredi i privređivanju preko ovih seminara ugrađuje u poslovanje, programske ciljeve i buduće uspehe organizacija, a učesnicima seminara dopunjuje stečeno znanje. Usklađivanje sa novim zahtevima predstavljaće veliki izazov kako za one koji treba da primene ove nove zahteve u svojim organizacijama ( menadžment, predstavnici rukovodstva za kvalitet, tako i za one koji se profesionalno bave kvalitetom (konsultanti i proveravači).
Ova obuka razmatra i detaljno tumači nove standarde ISO 9001 :2015 i 14001:2015, pri čemu se posebno razmatraju posledice datog zahteva na korisnike standarda.
Poseban kvalitet ove obuke je što se učesnicima prvi put prikazuje NOVI ALAT – SOFTVERSKO REŠENJE za uvođenje i održavanje menadžment sistema.
Predavač: Slobodan Rašeta dipl.ing. elektr.
Kotizacija: Za studente besplatno.
Svakom učesniku obezbeđuje sledeće:
- Materijal
2. Pribor za pisanje
3. U pauzi ketering i osvežavajuća pića - Zajednička fotografija i CD sa ostalim fotografijama
5. Potvrda o učešću na seminaru (na srpskom i engleskom jeziku)
Program dvodnevnog kursa
Tumačenje zahteva standarda ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015 / Šta je drugačije, a šta novo sa aspekta primene i provere
I dan – četvrtak 24.11.2016.
830 – 900 | Prijavljivanje polaznika obuke | |
900 – 1000 | UVOD– Šta donose novi standardi ISO 9001:2015 i ISO 14001 u odnosu naISO 9001:2008 i ISO 14001:2004- Suština promena;- Šta mora, a šta ne mora;- Koliko vremena imamo za prilagođavanje;- Kako prilagoditi postojeće sisteme menadžmenta (praksa i dokumentacija) | 60’ |
1000 – 1015 | Pauza | 15’ |
1015 – 1145 | Tačka 4: Kontekst organizacije4.1 Razumevanje organizacije i njenog konteksta4.2 Razumevanje potreba i očekivanja zainteresovanih strana4.3 Utvrđivanje predmeta i područja primene sistema menadžmenta kvalitetom4.4 Sistem menadžmenta (QMS i EMS) i njegovi procesiTačka 5: Liderstvo
5.1 Liderstvo i posvećenost 5.2 Politika (QMS i EMS) 5.3 Organizacione uloge, odgovornosti i ovlašćenja NEDOUMICE – značenje pojmova |
90’ |
1145 – 1215 | Pauza, ketering, osvežavajuća pića | 30’ |
1215 – 1335 | Tačka 6: Planiranje 6.1 Mere koje se odnose na rizike – Aspekti životne sredine, obaveze za usklađenost (EMS)6.2 Ciljevi kvaliteta/životne sredine i planiranje njihovog ostvarivanja6.3 Planiranje izmena / meraTačka 7: Podrška7.1 Resursi (Ljudi, Infrastruktura, Okruženje, Praćenje i merenje, Znanje organizacije)7.2 Kompetentnost
7.3 Svest 7.4 Komuniciranje 7.5 Dokumentovane informacije |
80’ |
1335 – 1350 | Pauza | 15’ |
1350 – 1500 | Prilaz softverskog rešenja za upravljanje integrisanim sistemima menadžmenta:
|
70’ | |
Ukupno 6h | 360’ |
II dan – petak 25.11.2016.
830 – 1010 | Tačka 8: Realizacija operativnih aktivnosti8.1 Planiranje i upravljanje realizacijom operativnih aktivnosti8.2 Zahtevi za proizvode i usluge – Pripravnost za reagovanje u vanrednim situacijama i odgovor na njih (EMS)8.3 Projektovanje i razvoj proizvoda i usluga8.4 Upravljanje eksterno nabavljenim procesima, proizvodima i uslugama8.5 Proizvodnja i pružanje usluga8.5.1 Upravljanje proizvodnjom i pružanjem usluga
8.5.2 Identifikacija i sledljivost 8.5.3 Imovina koja pripada korisnicima ili eksternim isporučiocima 8.5.4 Očuvanje 8.5.5 Aktivnosti nakon isporuke 8.5.6 Upravljanje izmenama 8.6 Puštanje proizvoda i usluga 8.7 Upravljanje neusaglašenim izlaznim elementima |
100’ |
1010 – 1030 | Pauza, ketering, osvežavajuća pića | 20’ |
1030 – 1130 | Tačka 9: Vrednovanje performansi9.1 Praćenje, merenje, analiza i vrednovanje9.1.1 Opšte9.1.2 Zadovoljstvo korisnika – Vrednovanje usklađenosti (EMS)9.1.3 Analiza i vrednovanje9.2 Interna provera9.3 Preispitivanje od strane rukovodstva
9.3.1 Opšte 9.3.2 Ulazni elementi za preispitivanje od strane rukovodstva 9.3.3 Izlazni elementi za preispitivanje od strane rukovodstva Tačka 10: Poboljšavanje 10.1 Opšte 10.2 Neusaglašenost i korektivna mera 10.3 Stalno poboljšavanje |
60’ |
180’ |